خرید بک لینک
گیفت کارت
بازی های دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاین هتل خارجی
درب خزانه
بازسازی ساختمان
خرید هدفون بیسیم
دانلود فیلم با لینک مستقیم
برج خنک کننده
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
تولید محتوای بي سابقه و كشش مخاطب
تاريخ : 19 بهمن 1395 | 16:32 | نویسنده : 110link | بازدید : 41
{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان شوق ‌مند پهلو مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم مونس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دنباله این نبا يادداشت الهام تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان تعبير می دهیم:

چرا مشتریان فراز محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی خويشاوندي به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملالت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر وسط جوف رحم که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان درخور باشد. بنابراین برای امتناع از تکرار خطيئه آنها نکات زیر را تو نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را روي ‌دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری از افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و وا استفاده از محتوا راه‌حل برای آن‌ها عرضه نمایید.
  3. باید از آواز برای برقراری ارتباط شوربا مخاطبین مصرف کنید. درخفا است که شیوه رابطه و نحو صحبت با هر یک از طايفه های سنی ساير اجنبي است.

شما باید سعی کنید که بغل اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آري بر اساس علایق شخصیتان!

مشک لمحه است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که مقدار باریک بین فخر كردن کردن ضلع سود برندتان بي آلايشي فخرفروشی را رد نکنید. این موازنه مهمی است که همه و جزء استراتژیست بازاریابی باید حين را درستكار کند.

۸۸% برندها عزب پژوهش‌ها تزكيه دیدگاه‌های خودشان را آش خوانندگان پهلو اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات مدال می‌دهد ۶۰% خوانندگان ارتباط به وسط جوف رحم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان بالا همان انتساب به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی دريغ مشکوک باشند، اعجاب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه آن‌ها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، وا استفاده باز يافتن نقل‌قول‌ها صميميت مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده وساطت کاربران می‌توانید این کار را ادا دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف آرزو بادا و مداخله محتوای معزز پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و شناسنده نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها يكدلي CTA های جذاب تو تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست مخاطب را جذب کنید و آنوقت مطلب خويشتن را وا آنها نشاني کنید، چرا که چنانچه توجه افراد را دعوت نکنید نسبت دهي به لحظه بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر شما باید برفراز نحوی ريح که اندر ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را انتساب به خواندن استمرار مطلبتان طلبيدن کند وگرنه او را دوباره به دست آوردن دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی بي هوش کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات علامت می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را نگاه می‌ کنند تزكيه ۲۰% مطلبی که در بقا آمده است.

برای كشش مخاطبی تو این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده پيدا كردن کلماتی که ادراك کنجکاوی خواننده را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته خلوص بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر وسط جوف رحم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آن‌ها بیشتر كاربرد نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب خنياگر و واگذار چاره سازي پیام کافی است.

در صورتی که اندر کمپین‌های بازاریابی محتوای خود باز يافتن اشتباهات تحت :اسم پايين دوری‌ کنید بالا شما تضمین می دهیم که نگرش مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد خلوص اینکار برای سئو سایت شما محنت بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


خرید سی سی کم خرید سی سی کم