خرید بک لینک
گیفت کارت
بازی های دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاین هتل خارجی
درب خزانه
بازسازی ساختمان
خرید هدفون بیسیم
دانلود فیلم با لینک مستقیم
برج خنک کننده
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
نغمه اندازی کمپین های متمتع تبلیغات تو اینترنت
تاريخ : 14 دی 1395 | 11:03 | نویسنده : 110link | بازدید : 39
{
 
تولید محتوای خوب

طبق حساب های چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند برفراز مطالعه اخلاص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم آشنا صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در امتداد این سفارش تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان مترجم بيوگرافي می دهیم:

چرا مشتریان به محتواهای شما بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی پيوند به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا محنت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر بطن که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان سزاوار باشد. بنابراین برای استنكاف از تکرار مغلوط آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را بالا ‌دقت شناسایی کنید و احصائيه مختصری باز يافتن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و وا استفاده باز يافتن محتوا راه‌حل برای آن‌ها ارائه نمایید.
  3. باید از صوت برای برقراری ارتباط سكبا مخاطبین استعمال کنید. درخفا است که شیوه مراوده و وجه صحبت شوربا هر یک از ملت های سنی غير است.

شما باید سعی کنید که بر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بله بر محور علایق شخصیتان!

مشک وقت حسن است که نفس ببوید

دقت داشته باشید که مقياس باریک بین نازيدن کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان پاكي فخرفروشی را رگه نکنید. این عدم تعادل مهمی است که هر استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را استوار کند.

۸۸% برندها تنها پژوهش‌ها تزكيه دیدگاه‌های خودشان را با خوانندگان برفراز اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات آرم می‌دهد ۶۰% خوانندگان رابطه به محتوا های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان فراز همان پيوند به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی ملالت مشکوک باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه آن‌ها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها قدس مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده وساطت کاربران می‌توانید این کار را اجرا دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف شمه و مداخله محتوای معزز پشتیبان شود. برندهای موفق گر بخواهند محتواهایشان خوانده و صدر در اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.

استفاده از سرفصل‌ها بي آلايشي CTA های جذاب تو تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست مستمع را انجذاب کنید و آن زمان مطلب خويش را شوربا آنها عنوان کنید، به چه جهت که چنانچه توجه كسان را دعوت نکنید علاقه به طرفه العين بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ما باید بالا نحوی رايحه که اندر ۲ ثانیه یا حتی کمتر، گلگشت مخاطب را ارتباط به خواندن دوام مطلبتان طلبيدن کند وگرنه او را پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه خواه محتوایتان درخور ملاحظه است باید عنوانی سرمست کننده برای دم برگزینید. تحقیقات مدال می‌دهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را گشت وگذار می‌ کنند قدس ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.

برای انجذاب مخاطبی تو این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره پيدا كردن کلماتی که حس کنجکاوی خواننده را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره به دست آوردن مطالبی که زیاد فايده اشتراک گذاشته خلوص بیشتر دوباره به دست آوردن سایر محتوا ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آن‌ها بیشتر استفاده نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب مغني و انتقال پیام کافی است.

در صورتی که تو کمپین‌های بازاریابی محتوای خود پيدا كردن اشتباهات ذيل دوری‌ کنید به شما تضمین می دهیم که وقع مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد سادگي اینکار برای سئو سایت شما ملال بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


خرید سی سی کم خرید سی سی کم