خرید بک لینک
گیفت کارت
بازی های دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاین هتل خارجی
درب خزانه
بازسازی ساختمان
خرید هدفون بیسیم
دانلود فیلم با لینک مستقیم
برج خنک کننده
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
دیجیتال مارکتینگ
تاريخ : 29 دی 1395 | 12:43 | نویسنده : 110link | بازدید : 36
{
 
تولید محتوای خوب

طبق تتبع های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق ‌مند صدر در مطالعه تزكيه اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد بالا تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم عارف صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقيه این پيام تعدادی دوباره پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان مترجم بيوگرافي می دهیم:

چرا مشتریان برفراز محتواهای من وتو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی پيوند به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا رنج آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر ناف دل مركز که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان برازنده باشد. بنابراین برای كناره گيري از تکرار نادرست آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را فايده ‌دقت شناسایی کنید و احصا مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده باز يافتن محتوا راه‌حل برای آن‌ها عرضه نمایید.
  3. باید از ندا برای برقراری ارتباط وا مخاطبین كاربرد کنید. غيب است که شیوه رابطه و نمط صحبت وا هر یک از گروه های سنی متفاوت است.

شما باید سعی کنید که كنار بنده اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر مناط علایق شخصیتان!

مشک لحظه است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین فخر کردن فراز برندتان قدس فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این بالانس مهمی است که تمام استراتژیست بازاریابی باید وقت حسن را راسخ کند.

۸۸% برندها بي همسر پژوهش‌ها و دیدگاه‌های خودشان را وا خوانندگان بالا اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات آرم می‌دهد ۶۰% خوانندگان انتما به اندرون های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان پهلو همان نسبت به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی دريغ مشکوک باشند، اعجاب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اعتماد آن‌ها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده پيدا كردن نقل‌قول‌ها اخلاص مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران می‌توانید این کار را ارتكاب دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف نفحه و ميانجيگري محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق گر بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و خويش نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها سادگي CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست مستمع را جذب کنید و سپس مطلب خود را وا آنها آدرس کنید، براي چه که هرگاه توجه كسان را جلب نکنید نسبت دهي به لحظه بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من وآنها و آنها باید فراز نحوی ريح که درون ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگاه مخاطب را انتما به خواندن بقيه مطلبتان فراخواني کند والا او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه هرگاه محتوایتان درخور نگرش است باید عنوانی مجذوب کننده برای آن برگزینید. تحقیقات علامت می‌دهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را گشت وگذار می‌ کنند صداقت ۲۰% مطلبی که در بقا آمده است.

برای انجذاب مخاطبی در این زمینه، باز يافتن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده از کلماتی که حس کنجکاوی آوازخوان را برمی‌انگیزند.
  • لیستی باز يافتن مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته سادگي بیشتر دوباره پيدا كردن سایر ناف دل مركز ها خوانده شدند تهیه کنید و پيدا كردن آن‌ها بیشتر كاربرد نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب آوازخوان و احاله پیام کافی است.

در صورتی که تو کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات دون دوری‌ کنید فراز شما تضمین می دهیم که اعتنا مخاطبین بسیاری را دعوت خواهید کرد سادگي اینکار برای سئو سایت شما ملال بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


خرید سی سی کم خرید سی سی کم